Затверджено
протоколом установчих зборів засновників
громадської організації «Всеукраїнська асоціація науковців
та фахівців у сфері оперативно–розшукової діяльності» від 23.04.2015
СТАТУТ
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
«ВСЕУКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ НАУКОВЦІВ ТА ФАХІВЦІВ
У СФЕРІ ОПЕРАТИВНО-РОЗШУ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Громадська організація «Всеукраїнська асоціація науковців та фахівців у сфері оперативно-розшу
1.2. Громадська організація «Всеукраїнська асоціація науковців та фахівців у сфері оперативно-розшу
1.3. Громадська організація створена і діє на основі добровільності, рівноправності його членів, самоврядування, законності та гласності. Громадська організація покликана забезпечити консолідацію, порозуміння і співробітництво з метою сприяння розвитку знань у галузі оперативно-розшу
1.4. Громадська організація створено на невизначений термін.
1.5. Повне найменування громадського об’єднання: українською мовою – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ НАУКОВЦІВ ТА ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ОПЕРАТИВНО-РОЗШУ
1.6. Діяльність Асоціації має суспільний характер, що не суперечить його взаємодії з органами державної влади, тісного контакту з іншими громадськими організаціями, рухами, фондами та окремими громадянами, здійснюється відповідно до Конституції України, міжнародних правових актів, ратифікованих Верховною Радою України, Закону України «Про громадські об’єднання», інших актів законодавства та цього Статуту.
1.7. Асоціація здійснює свою діяльність по всій території України.
1.8. Асоціація набуває статусу юридичної особи з моменту державної реєстрації. Асоціація від свого імені може набувати та здійснювати особисті немайнові та майнові права, виконувати обов’язки, бути позивачем і відповідачем у судах, укладати від свого імені договори чи інші правочини.
1.9. Асоціація має круглу печатку, штампи, бланки зі своїм найменуванням, власну символіку, зразки яких затверджуються правлінням та реєструються у встановленому законом порядку, самостійний баланс, розрахунковий рахунок, поточні, валютні та інші рахунки в банках України та інші ознаки, що визначені для юридичних осіб чинним законодавством.
1.10. Діяльність Асоціації ґрунтується на принципах верховенства права, законності, незалежності, рівноправності членів, добровільності, гласності, демократії, самоврядування, відкритості, господарської самостійності.
1.11. Асоціація взаємодіє з державними органами, науковими установами, навчальними закладами, іншими громадськими організаціями, в тому числі й міжнародними, та окремими громадянами.
1.12. Втручання органів державної влади та їх представників у діяльність Асоціації, як і втручання Асоціації в діяльність органів державної влади не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством.
1.13. Держава не відповідає за зобов’язаннями Асоціації, а Асоціація не відповідає за зобов’язаннями держави. Члени Асоціації не відповідають за зобов’язаннями Асоціації, а Асоціація не відповідає за зобов’язаннями своїх членів.
1.14. Задля реалізації статутної мети і напрямів діяльності Асоціація має право створювати відокремлені підрозділи на території здійснення Асоціацією своєї діяльності; створювати і бути членом інших неприбуткових організацій, об’єднуватися в спілки, що утворюються на добровільній основі та сприяють виконанню статутних завдань Асоціації; укладати договори про співробітництво та взаємну допомогу.
1.15. Юридична адреса Асоціації: Україна, 65014, м. Одеса, вул. Успенська, 1.
2. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ АСОЦІАЦІЇ
2.1. Метою діяльності Асоціації є сприяння розвитку, вдосконаленню правової системи України, розвитку теорії оперативно-розшу
2.2. Завдання Асоціації:
— наукове збагачення теорії оперативно-розшу
— системний та кваліфікований підхід до вивчення зарубіжного досвіду у сфері оперативно-розшу
— сприяння проведенню реформи правоохоронних органів та інших заходів, спрямованих на вдосконалення правоохоронної системи в Україні;
— сприяння координації науково-дослідно
— стимулювання наукових досліджень у сфері оперативно-розшу
— підтримання та розвиток вітчизняних традицій і шкіл у теорії оперативно-розшу
— сприяння роботі правоохоронних органів щодо розвитку законодавства у сфері оперативно-розшу
— організація та проведення конференцій, семінарів і тренінгів для практичних працівників правоохоронних органів із залученням експертів та фахівців, у тому числі іноземних;
— сприяння гармонізації українського законодавства із законодавством Європейського Союзу та удосконаленню українського законодавства у сфері оперативно-розшу
— сприяння підвищенню кваліфікації науковців та фахівців у сфері оперативно-розшу
— підтримка наукових установ та аналітичних центрів, які займаються проблемами оперативно-розшу
2.3. З метою виконання своїх статутних завдань Асоціація згідно з чинним законодавством:
- розробляє рекомендації щодо перспектив і напрямів розвитку оперативно-розшу
- організовує і проводить наукові дослідження у сфері оперативно-розшу
- бере участь у розробці проектів нормативно-право
- готує рекомендації, висновки, доповіді, аналітичні звіти, експрес-аналізи з актуальних проблем оперативно-розшу
- організовує та проводить лекції, круглі столи, семінари, конференції, консультації, тренінги із залученням представників правоохоронних органів, експертів, в тому числі іноземних;
- влаштовує зустрічі з представниками інших країн;
- засновує засоби масової інформації для виконання цілей організації;
- здійснює просвітницьку і навчально-методи
- одержує від органів державної влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації своїх завдань;
- вносить пропозиції до органів державної влади та місцевого самоврядування, наукових та навчальних установ та організацій, у тому числі щодо формування навчальних планів з викладання у ВНЗ навчальної дисципліни «Оперативно-розш
- підтримує прямі міжнародні зв’язки із зарубіжними громадськими (неурядовими) організаціями, науковими установами та навчальними закладами, культурно-просві
- може засновувати товариства та підприємства із статусом юридичної особи відповідно до законодавства;
- представляє і захищає свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів в органах влади та місцевого самоврядування;
- здійснює спонсорську діяльність;
- залучає кошти, у тому числі – гранти, благодійні і цільові кошти та майно, що безкоштовно надаються українськими та іноземними установами, організаціями тощо, а також громадянами для здійснення діяльності, передбаченої Статутом, у тому числі шляхом отримання цільових грантів та благодійних фінансових пожертвувань від українських та іноземних фізичних і юридичних осіб для здійснення статутної діяльності;
- може встановлювати стипендії для дослідників у сфері оперативно-розшу
- здійснює видавничу діяльність, сприяє у видавництві літератури з оперативно-розшу
- оприлюднює результати своєї діяльності через власний офіційний сайт;
- взаємодіє з національними та іноземними громадськими та іншими організаціями з питань реалізації мети Асоціації;
- надає членам Асоціації та іншим особам методичну, консультативну, інформаційну та іншу допомогу на безоплатній основі;
- збирає, обробляє, зберігає інформацію, необхідну для здійснення статутної діяльності;
- координує діяльність відокремлених підрозділів та надає їм практичну допомогу.
3. ЧЛЕНСТВО В АСОЦІАЦІЇ.
ПОРЯДОК НАБУТТЯ І ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА В АСОЦІАЦІЇ. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ЧЛЕНІВ АСОЦІАЦІЇ
3.1. Членство в Асоціації індивідуальне та/або почесне.
3.1.1. Індивідуальними членами Асоціації можуть бути фізичні особи, які досягли 18-річного віку і є громадянами України, іноземцями або особами без громадянства, які здійснюють свою наукову та/чи професійну діяльність у сфері оперативно-розшу
Індивідуальні члени Асоціації мають рівні права та несуть рівні обов’язки.
3.1.2. Порядок прийняття у почесні члени Асоціації визначається Положенням про членські внески, яке затверджується Правлінням Асоціації.
3.2. Засновниками Асоціації є фізичні особи – громадяни України, які здійснюють свою наукову та/чи професійну діяльність у сфері оперативно-розшу
3.3. Для вступу в Асоціацію необхідно подати письмову заяву до Правління Асоціації, складену за зразком, затвердженим Правлінням. Заява може бути заповнена за місцезнаходження
3.4. Рішення про прийом у члени Асоціації приймається Правлінням Асоціації, якщо за нього проголосувало не менше 3/4 його членів.
3.5. Членство в Асоціації припиняється:
- у разі порушення вимог Статуту на підставі рішення Правління Асоціації;
- у разі вчинення дій, що дискредитують діяльність Асоціації або суперечать Статуту;
- на підставі заяви про добровільний вихід з Асоціації;
- у випадку ліквідації Асоціації.
3.6. Припинення індивідуального членства наступає автоматично і не потребує прийняття рішення у таких випадках:
- виявлення невідповідності вимогам щодо членства в Асоціації;
- порушення обов’язків щодо сплати вступного і членських внесків;
- визнання особи недієздатною у встановленому законодавством порядку;
- набрання законної сили обвинувальним вироком щодо члена Асоціації, який скоїв умисний злочин;
- смерті особи.
3.7. Рішення Правління Асоціації про виключення з Асоціації може бути оскаржене шляхом подання скарги до Загальних зборів Асоціації. Рішення Загальних зборів Асоціації є остаточним.
3.8. У разі добровільного припинення індивідуального членства в Асоціації, виключення індивідуального члена з Асоціації або автоматичного припинення індивідуального членства, майно та кошти, передані таким індивідуальним членом у власність Асоціації, поверненню не підлягають.
3.9. Члени Асоціації беруть участь у виконанні статутних завдань шляхом сплати вступних та членських внесків, особистої праці, а також шляхом внесення коштів або майна, об’єктів права інтелектуальної власності, виконання робіт, надання послуг, а також надання допомоги в іншій формі, не забороненій законодавством.
3.10. Розмір та порядок сплати членами Асоціації вступних та членських внесків визначаються Положенням про членські внески, яке затверджується Правлінням Асоціації.
3.11. Індивідуальний член Асоціації має право:
- брати участь у діяльності Асоціації, обирати і бути обраними в органи управління та ревізійні органи Асоціації;
- вносити пропозиції щодо покращення діяльності Асоціації та усунення недоліків;
- отримувати на свій запит вичерпну інформацію про використання коштів і фінансово-господ
- отримувати експертні висновки, консультативну, юридичну, матеріально-техн
- вийти зі складу Асоціації за власним бажанням;
- виступати від імені Асоціації і представляти її інтереси за дорученням Голови Асоціації, заступника Голови Асоціації або Правління Асоціації;
- звертатися до Асоціації за сприянням у захисті своїх прав, а також за іншою необхідною допомогою;
- брати участь у роботі експертних та робочих груп (секцій), створюваних у рамках Асоціації;
- користуватись у встановленому порядку майном Асоціації;
- звертатись до органів управління Асоціації з будь-яких питань, пов’язаних з її діяльністю;
- брати участь у конференціях, семінарах та інших заходах, що організовуються та проводяться Асоціацією на умовах, затверджених Правлінням Асоціації;
- виносити на розгляд та вимагати розгляду на Загальних зборах Асоціації будь-яких питань, що стосуються діяльності Асоціації;
- публікувати свої наукові праці та наукові статті у виданнях Асоціації;
- інші, не заборонені законом права, пов’язані з діяльністю Асоціації.
3.12. Член Асоціації зобов’язаний:
- дотримуватись цього Статуту;
- виконувати рішення Загальних зборів Асоціації та Правління Асоціації;
- активно сприяти проведенню заходів, передбачених планами і програмами Асоціації;
- своєчасно і в повному обсязі сплачувати вступний та членські внески;
- використовувати факт належності до Асоціації відповідно стандартів етичної і професійної поведінки, не допускати випадків зловживання належністю до Асоціації;
- не допускати дій, що підривають авторитет Асоціації, завдають йому шкоди або заважають у здійсненні функцій;
- не розголошувати інформацію, щодо якої прийнято рішення дотримання принципу конфіденційності
- своєчасно надавати інформацію до Асоціації про зміну номерів телефонів чи інших засобів зв’язку з Асоціацією;
- нести матеріальну відповідальність за передане у користування майно Асоціації відповідно до законодавства;
- інформувати органи управління про відомі факти, які можуть вплинути на діяльність Асоціації, а також факти порушення Статуту;
- нести інші обов’язки, передбачені чинним законодавством України, цим Статутом та внутрішніми документами Асоціації.
3.13. Одна третина (1/3) членів Асоціації мають право вимагати скликання позачергових Загальних зборів Асоціації або проведення позачергової ревізії.
4. ОРГАНІЗАЦІЙНА ПОБУДОВА АСОЦІАЦІЇ
4.1. Органами управління Асоціації є:
- Загальні збори Асоціації;
- Правління Асоціації (далі –Правління);
- Секретар Асоціації.
4.2. Контрольним органом Асоціації є Ревізійна комісія.
4.3. Вищим органом Асоціації є Загальні збори (далі – Збори).
4.4. Перші Збори носять установчий характер.
4.5. Збори скликаються Правлінням за необхідністю, але не рідше одного разу на 1 (один) рік. Про скликання і порядок денний Зборів оголошується не пізніше як за 1 (один) місяць до їх відкриття. Збори вважаються правомочними, якщо в їх роботі беруть участь більше, ніж половина членів Асоціації. У разі неможливості скликати Загальні збори, Правління скликає Загальні збори за участю делегатів з регіонів відповідно до адміністративно-
4.6. Позачергові Збори скликаються з ініціативи Правління, Ревізійної комісії або на вимогу не менше 1/3 членів Асоціації.
4.7. Збори:
- затверджують Статут Асоціації, вносять зміни і доповнення до нього;
- обирають Голову та заступника Голови строком на 3 (три) роки;
- визначають кількісний склад Правління, обирають членів Правління, встановлюють кількість і спеціалізацію комісій, які входять до складу Правління, строком на 3 (три) роки, крі секретаря, який може обиратись Правлінням;
- обирають Ревізійну комісію, визначають її кількісний склад строком на 3 (три) роки;
- приймають рішення про перейменування, реорганізацію чи ліквідацію Асоціації;
- визначають найважливіші питання діяльності Асоціації;
- заслуховують звіти про роботу Голови, заступника Голови, Правління, дають оцінку їхній діяльності;
- заслуховують та затверджують звіт Ревізійної комісії про розпорядження майном Асоціації та витрати коштів;
- реалізують право власності на кошти та майно Асоціації;
- затверджують Положення про Голову, заступника Голови, Правління, Ревізійну комісію, вступні та членські внески;
- можуть розглядати будь-які інші питання стосовно діяльності Асоціації.
4.8. Рішення Зборів приймаються таємним або відкритим голосуванням. У разі відсутності рішення про форму голосування на Зборах воно здійснюється відкрито. Рішення Зборів приймаються більше, ніж половиною голосів членів Асоціації, присутніх на Зборах, якщо інше не передбачено цим Статутом. У разі розгляду питань про затвердження Статуту, внесення до нього змін і доповнень, прийняття рішення про реорганізацію і ліквідацію Асоціації приймаються більше ніж 3/4 голосів членів Асоціації, присутніх на Зборах.
4.9. Збори мають право делегувати Правлінню окремі повноваження для вирішення питань, що входять до компетенції Зборів.
4.10. Головуючий та секретар Зборів обираються на кожному засіданні Зборів. Головуючий та секретар Зборів виконують обов’язки, пов’язані з проведенням Зборів. Секретар Зборів забезпечує ведення протоколу засідання Зборів. У протоколі Зборів відображаються результати голосування і рішення Зборів. Протокол Зборів підписується головуючим і секретарем Зборів.
4.11. Підготовка засідання Зборів, зберігання документації проведених засідань здійснюється Правлінням та/або Головою, заступником Голови, секретарем.
4.12. У період між Зборами діють Голова, заступник Голови і Правління, які уповноважені вжити всіх заходів, необхідних для реалізації мети та завдань Асоціації, втілення у життя рішень Зборів.
4.13. Голова очолює Асоціацію та її Правління.
4.14. Голова обирається зборами терміном на 3 роки. Голова представляє Асоціацію без доручення. Голова несе відповідальність за керівництво Асоціацією та Правлінням в цілому.
4.15. Голова у межах своєї компетенції видає накази і розпорядження, обов’язкові до виконання керівниками структурних підрозділів Асоціації.
4.16. Голова звітує про свою діяльність і діяльність Правління перед Зборами.
4.17. Заступник Голови забезпечує безпосереднє керівництво відповідними напрямами роботи Асоціації та її Правління, виконує обов’язки Голови у разі його відсутності, а також виконує інші обов’язки за дорученням Голови.
4.18. Заступник голови обирається Зборами строком на 3 роки.
4.19. Заступник голови несе відповідальність за очолювані ним напрямки роботи.
4.20. Управління справами Асоціації здійснюється виконавчим органом – Правлінням. До складу Правління входить 9 (дев’ять) осіб, з яких Голова, заступник Голови і секретар Асоціації є членами Правління за посадою, та 6 (шість) членів, обраних строком на 3 (три) роки з правом переобрання. Збори можуть визначати іншу кількість членів Правління. Правління очолює Голова. Голова правління підзвітний Зборам та Правлінню.
4.21. Засідання Правління проводяться за необхідністю, але не рідше одного разу на півроку, і вважаються правомочними, якщо в них беруть участь не менше 2/3 членів Правління.
4.22. Рішення Правління приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні його членів, які мають право голосу. У випадку рівної кількості голосів вирішальний голос має Голова.
4.23. Рішення Правління оформлюються протоколами.
4.24. На засіданнях Правління можуть бути присутніми будь-хто з членів Асоціації з правом дорадчого голосу.
4.25. Правління:
- скликає чергові та позачергові Збори, визначає порядок денний і здійснює підготовку до проведення Зборів;
- організовує виконання рішень Зборів;
- готує пропозиції стосовно поточної діяльності Асоціації та подає їх на розгляд Зборів;
- приймає рішення про створення, ліквідацію, реорганізацію фондів та інших неприбуткових установ, організацій Асоціації, затверджує їх положення (статути);
- розглядає та затверджує баланс Асоціації;
- здійснює розгляд звернень громадян з питань діяльності Асоціації;
- у період між Зборами визначає порядок володіння, користування та розпорядження майном Асоціації;
- координує діяльність Асоціації, здійснює роботу з реалізації програм, проектів, планів;
- вносить пропозиції щодо зміни та доповнення Статуту, а також готує проекти положень про Голову, Правління, Ревізійну комісію, вступні та членські внески для їх розгляду Зборами;
- приймає рішення призначення і проведення ревізій;
- приймає рішення про створення або ліквідацію відокремлених підрозділів, юридичних осіб;
- затверджує бюджет Асоціації на наступний фінансовий рік, звіт за попередній рік і річний бухгалтерський баланс;
- затверджує редакційну раду видань Асоціації;
- присуджує та затверджує нагороди і почесні звання Асоціації;
- розглядає та вирішує будь-які інші питання, пов’язані з діяльністю Асоціації, що не належать до компетенції Зборів.
4.26. Голова Правління:
- організовує та несе відповідальність за виконання рішень Зборів, Правління, інформує про прийняті рішення;
- організовує роботу Правління і головує на його засіданнях;
- виступає від імені Асоціації у відносинах з органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями, окремими громадянами, а також у міжнародних зв’язках;
- підписує від імені Асоціації фінансові та інші документи;
- без доручення діє від імені Асоціації;
- здійснює оперативне управління майном та коштами Асоціації в межах своїх повноважень;
- укладає договори та інші угоди;
- видає доручення членам Правління на здійснення юридично значущих дій;
- відповідає перед Правлінням, Зборами за достовірність звітності, збереження майна;
- здійснює інші дії відповідно до цього Статуту.
4.27. Голова Правління у межах своєї компетенції видає накази та розпорядження, які є обов’язковими до виконання членами Правління та секретаремАсоціації.
4.28. Заступник Голови Правління виконує доручення Голови Правління та виконує його обов’язки у випадку відсутності Голови Правління чи неможливості виконувати свої обов’язки. Заступник Голови Правління не має права підпису фінансових і кадрових документів.
4.29. Голова Правління не має права без попереднього рішення Правління вчиняти такі правочини та здійснювати такі дії:
- укладати будь-які правочини відносно відчуження основних фондів Асоціації або їх частини (у тому числі об’єктів нерухомості, обладнання тощо), а також прав на них, крім їх використання безпосередньо Асоціацію у власній діяльності;
- передавати основні фонди Асоціації або їх частину (у тому числі об’єкти нерухомості, обладнання тощо), а також права на них як внесок до статутних фондів інших юридичних осіб;
- використовувати основні фонди або їх частину (у тому числі об’єкти нерухомості, обладнання тощо) у спільній діяльності, передавати їх у спільну діяльність, передавати їх в управління, виставляти на торги, аукціони, передавати як відступне або залік взаємних вимог;
- укладати договори позики, ренти, страхування, управління майном Асоціації, кредитні договори, договори про спільну діяльність (якщо умови таких договорів про спільну діяльність передбачають передачу у спільну діяльність основних фондів Асоціації);
- укладати будь-які договори, які спричиняють будь-яке обтяження основних фондів Асоціації;
- укладати договори, наслідком яких є обтяження майна Асоціації.
4.30. Для здійснення поточної роботи Асоціації Загальні збори або Правління можуть призначати секретаря асоціації.
Секретар Асоціації :
- організовує роботу Асоціації і несе відповідальність за її ефективність;
- за дорученням Голови Правління підписує фінансові та інші документи;
- здійснює оперативне управління майном Асоціації в межах своїх повноважень;
- подає пропозиції Голові Правління щодо ефективної роботи Асоціації.
- готує, супроводжує та зберігає усю документацію асоціації.
5. ВІДОКРЕМЛЕНІ ПІДРОЗДІЛИ АСОЦІАЦІЇ
5.1. Відокремлені підрозділи Асоціації створюються та припиняють діяльність за рішенням Правління Асоціації без статусу юридичної особи.
5.2. Відокремлені підрозділи діють відповідно до Положення про відокремлені підрозділи Асоціації, що розробляється та затверджується Правлінням.
5.3. Керівним органом відокремлених підрозділів Асоціації є їх збори. Для керівництва в період між зборами обираються рада та керівник. Повноваження та порядок їх діяльності відокремлений підрозділ визначає самостійно.
5.4. Ради відокремлених підрозділів скликають чергові звітно-виборчі збори один раз на 2 (два) роки. Позачергові засідання можуть проводитись з ініціативі ради, а також на вимогу не менше 1/3 членів відокремлених підрозділів. Дата чергових звітно-виборчих зборів оголошується радами відокремлених підрозділів не пізніше, як за 1 (один) місяць до дня їх проведення, а позачергових – за 2 (два) тижні.
5.5. Чергові звітно-виборчі збори відокремлених підрозділів:
- заслуховують звіти про діяльність ради;
- обирають голову ради;
- створюють необхідні робочі групи;
- обирають делегатів на збори Асоціації.
5.6. Позачергові збори відокремлених підрозділів скликаються для вирішення окремих актуальних проблем і кадрових питань.
5.7. Ради відокремлених підрозділів у період між зборами можуть приймати рішення з усіх питань діяльності своїх організацій, що не входять до виключної компетенції зборів.
5.8. Ревізійна комісія є контрольним органом Асоціації. До роботи Ревізійної комісії можуть бути залучені відповідні фахівці на умовах найму або договорів цивільно-правово
Перевірки здійснюються за дорученням Зборів, Голови, заступника Голови, Правління та за власною ініціативою Ревізійної комісії.
5.9. Ревізійна комісія:
- контролює виконання Статуту, рішень Зборів, Правління, а також наказів та розпоряджень Голови та/або заступника Голови;
- контролює фінансово-господ
- перевіряє своєчасний і правильний розгляд справ, скарг, повідомлень, які надходять до Асоціації.
5.10. Для здійснення відповідних функцій у відокремлених підрозділах можуть також створюватися ревізійні комісії. Ревізійна комісія і ревізійні комісії відокремлених підрозділів діють відповідно Положення про контрольні органи Асоціації, яке затверджується Правлінням.
6. ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ, БЕЗДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ АСОЦІАЦІЇ ТА РОЗГЛЯД СКАРГ
6.1. На дії, бездіяльність або рішення члена Асоціації — первинна скарга подається до Голови Асоціації, який зобов’язаний отримати письмові пояснення від особи, дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується, та протягом 20 (двадцяти) робочих днів розглянути скаргу із письмовими поясненнями та повідомити про результати її розгляду скаржнику. В разі відхилення скарги — повторна скарга подається до Правління, яке зобов’язане розглянути скаргу на найближчому засідання, із обов’язковим викликом скаржника, який скаржиться, а також члена Асоціації, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням — повторна скарга подається до Загальних зборів Асоціації, які зобов’язані розглянути скаргу на черговому (позачерговому) засіданні, із обов’язковим викликом скаржника, а також особу дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується.
6.2. На дії, бездіяльність або рішення Голови Асоціації — первинна скарга подається до Правління, яке зобов’язане розглянути скаргу на найближчому засідання, із обов’язковим викликом особи, яка скаржиться, а також Голови Асоціації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням — повторна скарга подається до Загальних зборів, які зобов’язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов’язковим викликом члена, який скаржиться, а також Голови Асоціації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується.
6.3. На дії, бездіяльність або рішення Правління Асоціації — первинна скарга подається до Голови Асоціації, який зобов’язаний розглянути скаргу протягом 20 робочих днів, із обов’язковим викликом особи, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги — повторна скарга подається до Загальних зборів, які зобов’язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов’язковим викликом члена, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується.
6.4. Скарга, яка потребує розгляду на позачергових Загальних зборах Асоціації, є підставою для скликання таких Загальних зборів протягом тридцяти днів з дня надходження такої скарги.
6.5. На дії, бездіяльність або рішення Загальних зборів Асоціації скарга подається до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень.
7. МАЙНО І КОШТИ АСОЦІАЦІЇ
7.1. Асоціація є неприбутковою організацією. Для здійснення своїх програмних та статутних цілей і завдань Асоціація може мати у власності кошти та інше майно, необхідне для здійснення її статутної діяльності. Асоціація набуває право власності на кошти та інше майно, передане їй членами або державою в установленому порядку, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями, а також на майно, придбане за рахунок власних коштів чи на інших підставах, не заборонених законом.
7.2. Джерелами формування майна і коштів Асоціації у грошовій та інших формах є:
- вступні та членські внески членів Асоціації;
- добровільні пожертвування і дарування;
- надходження від спонсорів;
- надходження з державного та/або місцевих бюджетів, державних цільових фондів;
- передані у власність або інше право об’єкти права інтелектуальної власності;
- благодійна допомога;
- міжнародна фінансова та інша допомога;
- доходи від заходів чи інших видів діяльності, що проводяться Асоціацією відповідно до Статуту;
- інші не заборонені законом надходження.
7.3. Асоціація, створені нею фонди та інші неприбуткові установи та організації зобов’язані вести оперативний та бухгалтерський облік, статистичну звітність, зареєструватись в органах державної податкової служби та вносити до бюджету платежі в порядку і розмірах, передбачених законодавством.
7.4. Кошти Асоціації можуть витрачатись:
- на оплату праці працівників Асоціації, а також осіб, які працюють за договорами;
- на оплату відряджень;
- матеріальне заохочення, преміювання працівників і членів Асоціації;
- оплату витрат з іншої діяльності, передбаченої Статутом.
8. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО
СТАТУТУ АСОЦІАЦІЇ
8.1. Внесення змін і доповнень до Статуту Асоціації є компетенцією Зборів.
8.2. Рішення Зборів з питань змін і доповнень до Статуту приймається, якщо за нього проголосувало більше 3/4 членів Асоціації, присутніх на Зборах.
8.3. Пропозиції про зміни та доповнення Статуту до Зборів можуть вносити:
- 10 % членів Асоціації;
- Правління;
- Голова;
- заступник Голови;
- керівництво відокремлених підрозділів;
- Ревізійна комісія.
8.4. Кожен член Асоціації може звернутися до Правління із письмовою пропозицією щодо змін та доповнень до Статуту. Правління зобов’язане обговорити пропозиції і вирішити питання про включення їх до порядку денного чергових Зборів. У випадку відхилення Правлінням пропозицій про внесення змін і доповнень до Статуту про це виноситься обґрунтоване рішення, яке у письмовій формі доводиться до відома члена Асоціації, який вніс дану пропозицію.
8.5. Зміни та доповнення до Статуту підлягають державній реєстрації в порядку і в строк, встановлені законом і набувають чинності з моменту державної реєстрації.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АСОЦІАЦІЇ
9.1. Припинення діяльності Асоціації здійснюється шляхом її реорганізації або ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску).
9.2. Реорганізація чи саморозпуск Асоціації здійснюється за рішенням Зборів, якщо за це проголосувало 3/4 членів Асоціації, присутніх на Зборах.
9.3. Асоціацію може бути ліквідовано:
- за рішенням Зборів, якщо за це проголосувало більше 3/4 членів Асоціації, присутніх на Зборах;
- на підставі рішення суду у випадках, передбачених законодавством України;
9.4. Ліквідація Асоціації проводиться призначеною Зборами ліквідаційною комісією, а в разі ліквідації Асоціації за рішенням суду – ліквідаційною комісією, що призначається судом.
Функції комісії з припинення діяльності Асоціації (ліквідаційної комісії) може бути покладено на Голову.
Про початок ліквідації Асоціації, а також про строки подання заяв про претензії до Асоціації ліквідаційна комісія сповіщає через опублікування відповідного повідомлення в офіційній пресі.
9.5. Ліквідація Асоціації вважається завершеною з моменту внесення запису про це до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
9.6. У разі реорганізації Асоціації її майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.
9.7. У разі ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску) Асоціації її майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням Асоціації на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об’єднанню такого самого статусу, а в разі неприйняття такого рішення — зараховуються відповідно до закону до державного або місцевого бюджету.